VoIP ústředna, Call-Centrum, IP telefonie, IP telefony

Systém shromažďování údajů z měřičů

Systém shromažďování údajů z měřičů

счетчики

Call centrum na základě komunikační platformy Oktell pro přijímání údajů z měřičů v automatickém režimu.

    Základní funkce:

  • Hromadné zpracování příchozích hovorů od obyvatelstva bez operátorů nebo operátory.
  • Zpracování příchozích SMS zpráv od obyvatelstva se šablonami údajů v automatickém režimu.
  • Automatická spojovatelka.
  • Přijímání údajů z měřičů v režimu tónové volby DTMF.
  • Přijímání údajů z měřičů v režimu rozpoznávání řeči.
  • Integrace s dalšími systémy řízení báze dat pro zaznamenávání údajů a kontrolu správnosti.
  • Automatická kontrola správnosti zapsaných údajů dle šablon.
  • Informování zákazníků o zůstatku nebo dluhu na osobním účtu.
  • Přepojení na operátora, pokud zákazník nezadá údaje správně.
    Technické podmínky:

  • Použití protokolu VoIP SIP 2.0. SIP klient nebo SIP Trunk.
  • Možnost připojení CTI.
  • Integrace s databázemi dle ADO, ODBC nebo XML.
  • Server statistiky MS SQL Server ne nižší než 2005.
  • Vestavěné komponenty SQL požadavků pro integraci s dalšími DBMS metodami Select, Insert, Update.
  • Automatická spojovatelka IVR s vizuálním grafickým editorem.
  • Vnitřní scénáře rozhovorů pro zpracování hovorů před jejich uskutečněním nebo po něm.
  • Modul statistiky, včetně konstruktoru T-SQL.
  • Ukazatelé práce call centra v reálném čase. Konstruktor vlastních ukazatelů na základě SQL požadavků.
  • Kontrolní události Call centra. Překročení doby čekání ve frontě, délky fronty, trvání hovoru nebo doby zpracování hovoru po jeho ukončení.

Číslo přístupu +(420) 226-531-671

Statistika rozpoznávání

25.02.2013

Denis Jakovlev