VoIP ústředna, Call-Centrum, IP telefonie, IP telefony

Řešení VoIP

Řešeni na základě komunikační platformy Oktell

  • Zpracování objednávek z webových stránek

    Zpracování objednávek z webových stránek pomocí call centra Úloha – rychle zpracovávat objednávky z webových stránek a uskutečnit hovor s klientem. Na webových stránkách si vytvoříme šablonu pro objednání zpětného volání. Šablona vytvoří e-mail, jehož kopii posílá na firemní e-mailovou adresu, kterou každých 5 minut …

    Read More
  • Virtuální volací fronta

    Virtuální volací fronta V Praze se nachází populární japonská restaurace, která se specializuje na donášku svých produktů spotřebitelům, v důsledku čehož má dobře nastavené call centrum (platforma Oktell) pro příjem objednávek. Restaurace využívá těch nejpokrokovějších metod a technologií hromadné obsluhy: aby nepřicházela o hovory od …

    Read More
  • Telemarketing pomocí Call centra Oktell

    Telemarketing Pomocí Call centra Oktell je vyřešen úkol hromadného obvolávání zákazníků a sdělování informací nebo úkol automatického informování o dluhu po telefonu. Do softwaru se stáhne databáze telefonních čísel a dalších informací. Může to být dlužná částka, čísla, data, dny v týdnu a další údaje. …

    Read More
  • Odeslání SMS vizitky po ukončení hovoru

    Odeslání SMS vizitky po ukončení hovoru Vizitka se dávno stala nezbytnou součástí obchodních styků. Výměna vizitek je první etapou při seznamování, symbol zájmu, pozvánka ke spolupráci. Cílem jakékoliv vizitky je upevnit setkání a nechat své kontakty. Manažeři, kteří se osobně setkávají s klientem, mu rozhodně …

    Read More
  • SIM karty pro IP telefonii

    SIM karty pro IP telefonii VoIP SIM karta Oktell Umožňuje používat mobilní telefon stejně jako ten kancelářský s využitím připojení GSM telefonů k Vaší IP telefonní ústředně prostřednictvím protokolu IP telefonie. Tato služba je poskytována společně se společností T-mobile, Vodafone a O2. MOŽNOSTI SIM KARTY …

    Read More

26.02.2013

Denis Jakovlev